• Voor 13:00 besteld morgen in huis
  • Goede service
  • Veilig online betalen

Veelgestelde vragen

Kan ik mijn bestelling op een ander adres ontvangen?

Ja, dat is mogelijk. In het bestelproces kunt u kiezen voor "ander afleveradres". Ook kunt u uw gegevens wijzigen onder "mijn account". Klik rechts bovenin op uw naam waarna u in uw account komt. U dient wel ingelogt te zijn. 

Hoe kom ik achter de fabrikant van mijn WTW Unit?

Het fabricaat van uw unit staat weergegeven op de unit.

Hoe vaak moet ik mijn WTW filter vervangen?

Om uw WTW filter optimaal te laten functioneren, kunt u deze het beste eens per 6 maanden vervangen voor een nieuw WTW filter. Dit is natuurlijk mede-afhankelijk van de omstandigheden. In een stoffige of vochtige omgeving is het filter eerder aan vervanging toe. Bekijk uw filter daarom af en toe om te zien of u deze al moet vervangen. Indien het gehele filter verkleurd is door het stof en de structuur niet meer te zien is, is het filter toe aan vervanging. 

Kan ik mijn wachtwoord wijzigen?

Ja, dat is mogelijk. U kunt uw gegevens wijzigen onder "mijn account". Klik rechts bovenin op uw naam waarna u in uw account komt. U dient wel ingelogt te zijn.

Hebben jullie nog meer filters?

Bent u op zoek naar een filter dat (nog) niet op de site staat? Als u ons een e-mail stuurt met het type filter of het type van uw unit, dan ontvangt u van ons een geheel vrijblijvende prijsopgaaf.

Hoe werkt het bestellen?

U bestelt uw wtw-filters bij filtersbestellen.nl in 4 overzichtelijke stappen:

1. Producten in winkelwagen plaatsen
U plaatst een product in uw winkelwagen door op een product te klikken, en vervolgens het aantal in geven, daarna plaatst u het product in uw winkelwagen.

2. Kies uw verzendmethode en betaalwijze
Voordat u verder kan met stap 2, dient u in ingelogd te zijn. Als u nog geen account hebt bij Filtersbestellen.nl, dan kunt u deze kosteloos aanmaken door te klikken op "account aanmaken" (deze link vind u rechts bovenin). We versturen op het moment naar de volgende landen via onze partner PostNL: Nederland, Belgie en Duitsland. Wij zijn altijd op zoek naar nieuwe landen om naar te versturen! Wilt u een land aan ons voorstellen? Neem dan contact met ons op. We ondersteunen op het moment de volgende betaalmethodes: iDEAL CreditCards Maestro Mister Cash Giropay SOFORT Banking Rembours We zijn altijd op zoek naar betaalmethodes om onze klanten nog beter van dienst te zijn, heeft u een betaalmethode waarmee u graag zou willen betalen? Neem dan contact met ons op.

3. Uw bestelling bevestigen
U krijgt bij de derde stap een overzicht van uw bestelling, daar ziet u alle producten die u in uw winkelwagen geplaatst heeft. U dient voordat u de bestelling bevestigd akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden.

4. Bevestigen en betalen
Als u bij stap 2 een betaalmethode gekozen heeft waarbij u online dient te betalen, dan word u automatisch doorgestuurd naar het betaalportaal van onze partner MultiSafepay. Doordat onze partner MultiSafepay alle online betalingen afhandelt, bent u zeker van een veilige transactie, uw creditkaartnummer of bankrekeningnummer zal nimmer door ons opgeslagen worden. Zodra de bevestiging bevestigd is krijgt u van ons een email waarin we dit bevestigen, daarin vind u verdere informatie.

Betaal ik verzendkosten?

Wanneer u voor minimaal EUR 25,- bij ons bestelt, betaalt u geen verzendkosten. Bij bestellingen < EUR 25,- betaalt u € 2,95 verzendkosten.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn producten thuis heb?

Omdat wij bij Filtersbestellen.nl alleen uit voorraad leveren, heeft u de producten doorgaans de volgende dag in huis. Mits u voor 13.00 uur besteld heeft op een werkdag. Wij bezorgen ook op zaterdag. Benieuwd naar de status van uw bestelling? Neem dan gerust contact met ons op.

Hoe kan ik een product retourneren?

Het kan voorkomen dat u om welke reden dan ook niet tevreden bent met het geleverde artikel. In dat geval kunt u het artikel aan ons retourneren. U dient ons hiervan binnen 14 dagen op de hoogte te stellen door te bellen of mailen. Vervolgens stuurt u het product samen met de pakbon en het ingevulde retourformulier naar het vermelde adres op het formulier. Nadat wij de retour hebben verwerkt ontvangt u binnen 5 werkdagen het volledige aankoopbedrag terug op uw bankrekening. Eventuele retourkosten zijn voor uw eigen rekening. Voor vragen kunt u contact met ons opnemen.

Heeft u een vraag?

Stel uw vraag door ons contactformulier in te vullen of bel of e-mail ons. We helpen u graag!