Veelgestelde vragen
Kan ik mijn bestelling op een ander adres ontvangen? |
Ja, dat is mogelijk. In het bestelproces kunt u kiezen voor "ander afleveradres". Ook kunt u uw gegevens wijzigen onder "mijn account". Klik rechts bovenin op uw naam waarna u in uw account komt. U dient wel ingelogd te zijn. |
Hoe kom ik achter de fabrikant van mijn WTW Unit? |
Het fabricaat van uw unit staat weergegeven op de unit. |
Hoe vaak moet ik mijn WTW filter vervangen? |
Om uw WTW filter optimaal te laten functioneren, kunt u deze het beste eens per 6 maanden vervangen voor een nieuw WTW filter. Dit is natuurlijk mede-afhankelijk van de omstandigheden. In een stoffige of vochtige omgeving is het filter eerder aan vervanging toe. Bekijk uw filter daarom af en toe om te zien of u deze al moet vervangen. Indien het gehele filter verkleurd is door het stof en de structuur niet meer te zien is, is het filter toe aan vervanging. |
Kan ik mijn wachtwoord wijzigen? |
Ja, dat is mogelijk. U kunt uw gegevens wijzigen onder "mijn account". Klik rechts bovenin op uw naam waarna u in uw account komt. U dient wel ingelogd te zijn. |
Hebben jullie nog meer filters? |
Bent u op zoek naar een filter dat (nog) niet op de site staat? Als u ons een e-mail stuurt met het type filter of het type van uw unit, dan ontvangt u van ons een geheel vrijblijvende prijsopgaaf. |
Hoe werkt het bestellen? |
U bestelt uw wtw-filters bij filtersbestellen.nl in 4 overzichtelijke stappen: 1. Producten in winkelwagen plaatsen 2. Kies uw verzendmethode en betaalwijze 3. Uw bestelling bevestigen 4. Bevestigen en betalen |
Betaal ik verzendkosten? |
Wanneer u voor minimaal EUR 25,- bij ons bestelt, betaalt u geen verzendkosten. Bij bestellingen < EUR 25,- betaalt u € 3,95 verzendkosten. |
Hoe lang duurt het voordat ik mijn producten thuis heb? |
Omdat wij bij Filtersbestellen.nl alleen uit voorraad leveren, heeft u de producten doorgaans de volgende dag in huis. Mits u voor 13.00 uur besteld heeft op een werkdag. Wij bezorgen ook op zaterdag. Benieuwd naar de status van uw bestelling? Neem dan gerust contact met ons op. |
Hoe kan ik een product retourneren? |
Het kan voorkomen dat u om welke reden dan ook niet tevreden bent met het geleverde artikel. In dat geval kunt u het artikel aan ons retourneren. U dient ons hiervan binnen 14 dagen op de hoogte te stellen door te bellen of mailen. Vervolgens stuurt u het product samen met de pakbon en het ingevulde retourformulier naar het vermelde adres op het formulier. Nadat wij de retour hebben verwerkt ontvangt u binnen 5 werkdagen het volledige aankoopbedrag terug op uw bankrekening. Eventuele retourkosten zijn voor uw eigen rekening. Voor vragen kunt u contact met ons opnemen. |
Heeft u een vraag? |
Stel uw vraag door ons contactformulier in te vullen of bel of e-mail ons. We helpen u graag! |